La fiecare tranzacţie cu cardul de afinitate, un anumit procent ajunge în contul unei asociaţii umanitare sau de protecţie a mediului. Practic, utilizatorul cardului nu renunţă la nişte bani, ci banca donează din veniturile proprii
Românii care vor să se implice în acţiuni umanitare sau să sprijine proiecte "verzi" pot să ajute organizaţiile non-profit prin simpla folosire a unor carduri cobranded dedicate acestor activităţi, numite carduri de afinitate. Practic, ei nu cheltuie din banii lor de pe cardul de debit sau de credit, ci banca renunţă la un procent din valoarea cumpărăturilor făcute de utilizator.
În acelaşi timp, instrumentul de plastic le asigură şi reduceri consistente la anumiţi comercianţi, de la hoteluri, restaurante şi agenţii de turism la saloane de înfrumuseţare.
Astfel, doritorii pot să sprijine proiectele UNICEF sau ale organizaţiei Salvaţi Copiii, dar şi programele de protejare şi conservare a naturii derulate de World Wide Fund for Nature (WWF). Chiar şi bogaţii României, membri ai Asociaţiei Rotary, au posibilitatea să se implice în diverse acţiuni umanitare.
Din aprilie, şi fanii Steaua vor putea să facă donaţii către Centrul de Copii si Juniori din cadrul clubului de fotbal.
Oferte de pe piaţă
La fiecare tranzacţie cu cardul de afinitate, un anumit procent ajunge în contul unei asociaţii umanitare sau de protecţie a mediului. Practic, utilizatorul cardului nu renunţă la nişte bani, ci banca donează din veniturile proprii
Românii care vor să se implice în acţiuni umanitare sau să sprijine proiecte "verzi" pot să ajute organizaţiile non-profit prin simpla folosire a unor carduri cobranded dedicate acestor activităţi, numite carduri de afinitate. Practic, ei nu cheltuie din banii lor de pe cardul de debit sau de credit, ci banca renunţă la un procent din valoarea cumpărăturilo