Compania a cumpărat reţeaua de socializare pentru persoane care au sub 10 ani, Togetherville
Site-ul nu difuzează anunţuri publicitare pentru copii, iar crearea unui cont este gratuită
Disney vrea să deţină propriul Facebook pentru copii, cumpărând săptămâna trecută Togetherville, o reţea socială pentru persoane care au sub 10 ani, relatează CNBC.
"Compania Walt Disney a cumpărat Togetherville, o cumunitate socială online, pentru familii şi copii", a declarat putătorul de cunvânt al companiei Carrie Davis, pentru AFP. Aceasta a mai spus că Togetherville este acum subsidiara Walt Disney Company şi parte a Disney Interactive Media Group.
Compania a refuzat să facă publici termenii financiari ai tranzacţiei.
"Nu există străini şi nici utilizatori anonimi în Togetherville"
Togetherville încearcă să evite lucrurile rele pe care reţelele de socializare pentru adulţi le au, prin monitorizarea atentă a conţinutului şi prin supravegherea părinţilor. Astfel, părinţii deţin controlul total asupra paginilor copiilor lor - de la accesarea profilului, până la construirea profilului şi al paginii.
"Nu există străini şi nici utilizatori anonimi în Togetherville", se arată în explicaţiile de pe site-ul de socializare.
Reţeaua de socializare nu difuzează anunţuri publicitare pentru copii, iar crearea unui cont este, momentan, gratuită. Aceasta pune accent pe potenţialul de sponsorizări şi pe publicitatea adresată părinţilor.
Disney vrea să îşi mărească prezenţa în acest sector
Cumpărarea reţelei de socializare nu este prima încercare a Disney de a intra în acest sector. În anul 2007, compania a cumpărat Club Penguin, un joc online pentru copii. De asemenea, în iulie 2010 a făcut două achiziţii pentru a-şi spori prezenţa în spaţiul social. Astfel, a cumpărat Playdom, un site de jocuri sociale pen