Cel mai importante eveniment de profil, dinEuropa, se desfăşoară în perioada 9-13 martie. Prezenţa la Berlin este o tradiţie pentru Braşov, care şi-a lansat brandul turistic al judeţului la Târgul internaţional de turism din martie 2009.
Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare a Turismului (APDT) şi Clubul Economic German Braşov vor lansa catalogul ofertei turistice a judeţului Braşov la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin.
„APDT Braşov consolidează strategia de brand şi crearea unei imagini solide a zonei noastre ca destinaţie turistică la nivel internaţional. Noua imagine a Braşovului vine să promoveze atât diversitatea culturală cât şi dinamica unui loc viu şi modern", a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT. Din 2010, Asociaţia a demarat parteneriatul cu Clubul Economic German, fapt care a dus la o nouă viziune şi abordare asupra dezvoltării turistice a judeţului.
Promovarea evenimentelor de marcă
„Vom pune în valoare infrastructura turistică din judeţ: zidurilor vechii Cetăţi a Brasovului, care au fost refăcute, cetăţile istorice Făgăraş, Râşnov, Rupea şi Feldioara, aflate într-un amplu proces de refacere, traseul turistic «Triunghiul medieval transilvănean» Sibiu-Braşov-Sighişoara şi cel al bisericilor fortificate din judeţul Braşov", a mai precizat Gliga.
„Strategia noastră, de dezvoltare turistică, se bazează pe organizarea de evenimente de interes internaţional, în colaborare cu primăriile localităţilor în care se desfăşoară manifestările şi promovarea lor în ţară şi străinătate. Printre evenimentele pe care le promovăm amintim: Turnirul Cetăţilor, Festivalul «Cerbul de Aur», Parada Junilor, Zilele Braşovului, 800 de ani de tradiţie germană în Ţara Bârsei - Marienburgfest, Feldioara, Oktoberfest, Etnovember sau Târgul de Crăciun Christkindlesmarkt ", a precizat şi Cristian Macedonschi, preşedintele APDT.