București, 8 martie 2011 - Kraft Foods lansează la început de primăvară campania promoţională „Pentru că dăruieşti, primeşti", care îşi propune să evidenţieze semnificaţia gestului de a dărui, precum şi emoţia primirii unui cadou. La campanie participă două dintre cele mai îndrăgite mărci Kraft Foods: ciocolata Milka şi cafeaua Jacobs. Pachetul promoţional conţine pe lângă ciocolata Milka şi cafeaua Jacobs în diferite variante, şi un accesoriu chic - o broşă, o eşarfă sau o sacoşă de cumpărături, în culorile primăverii: mov şi verde. Mecanismul promoţional nu este unul clasic, ci are şi o componentă inedită menită să ofere o răsplată în plus consumatorilor fideli. Aceştia pot participa la promoţie uşor şi într-un mod distractiv, intrând în comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce dăruiesc şi primesc şi sunt răsplătiţi pentru asta. Astfel, pe lângă cadourile garantate din pachetele promoţionale, consumatorii care vor purta accesoriile vor avea şansa de a fi premiaţi atunci când se vor întâlni cu echipele de promoteri Milka şi Jacobs. "Promoţiile sunt în general de mare interes pentru consumatori, iar ultimii ani, prin schimbările din mediul economic, au adus modificări în comportamentul de consum şi de achiziţie. Astfel, ca orice categorie de consum, şi pieţele de ciocolată şi cafea au resimţit impactul unei preocupări mai mari a consumatorilor pentru aspecte mai practice ale vieţii şi pentru nevoi mai stringente. De aceea, în ultimii 2 ani am încercat să fim alături de consumatori, atât printr-o comunicare continuă, cât şi prin promoţiile realizate ", declară Cristina Pîndaru, brand manager Milka, Kraft Foods România. Caravana Milka-Jacobs va călători prin 30 de oraşe din România, în intervalul
15 martie - 30 mai, şi va premia toţi consumatorii ce poartă accesoriile campaniei.
Dacă un consumator poartă mai multe accesorii, el va câştiga mai multe premii.