Grupul Agricover este unicul furnizor de soluţii integrate ("one-stop-shop") pentru agricultură, oferind fermierilor de la produse (input-uri) destinate producţiei agricole, la servicii de valorificare a recoltelor, finanţarea culturilor, transport şi depozitare, alimentare cu motorină, consultanţă de specialitate etc. Axat până în 2010 exclusiv pe produsele şi serviciile dedicate sectorului vegetal, Grupul şi-a extins anul trecut business-ul pe segmentul zootehnic.
Grupul Agricover a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri consolidată de 636,6 milioane lei, faţă de 419,9 milioane lei în 2009, potrivit unui comunicat de presă.
"În 2010, cifra de afaceri brută a Grupului Agricover a crescut cu 52%, iar profitul brut cu 101%", a arătat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover.
Obiectivele financiare ale Grupului pentru anul 2011 prevăd creşterea cifrei de afaceri cu minim 21% faţă de anul precedent şi creşterea profitului cu 20%. "Pentru anul curent, pe fondul unei uşoare creşteri economice, urmărim să ne consolidăm business-ul şi parteneriatele - atât cu fermierii, cât şi cu industria procesatoare - urmând o politică prudentă şi concentrându-ne o bună parte din atenţie asupra celor noi trei linii de business lansate anul trecut. Ne-am lansat într-un sector nou- zootehnia- şi urmărim ca, într-un timp cât de scurt posibil, să le oferim fermierilor din acest domeniu aceeaşi gamă largă de servicii integrate ca şi celor din sectorul vegetal, dovedit fiind - în ani de zile- faptul că este o abordare care foloseşte tuturor părţilor implicate- fermieri, procesatori şi Grupul Agricover", a arătat Robert Arsene.
Divizia Distribuţie a realizat 34% din cifra de afaceri a Grupului, în 2010, şi a marcat o creştere proprie de 29%, dintre input-urile distribuite (seminţe, în-gră-şăminte şi produse fitosanitare) cea mai mare creştere re