Necesarul de gresie şi faianţă pentru placarea completă a unei locuinţe se ridică, în medie, la 46 de metri pătraţi, estimează reprezentanţii Lasselsberger România, subsidiara locală a grupului austriac cu acelaşi nume, care deţine brandul de plăci ceramice Cesarom.
Numărul de locuinţe care vor fi placate anul acesta cu plăci ceramice pentru prima oară se va ridica la 95.000, în scădere cu 13% faţă de anul trecut, peste jumătate din acestea urmând să fie locuinţe noi aflate în stadiul de finisare. "Valoarea plăcilor ceramice achiziţionate de românii care vor decide în acest an să îşi amenajeze locuinţele pentru prima dată va fi de aproximativ 20 mil. euro", a declarat Eduard Măcărescu, director de operaţiuni al Cesarom. Lasselsberger a realizat în 2009 o cifră de afaceri de 150 mil. lei (35,4 mil. euro), nivel similar cu cel din 2008, dar nu a comunicat datele de anul trecut. Compania este singurul producător de plăci ceramice de pe piaţa locală, dar concurează cu firme precum Kai Ceramics, care importă de la fabrica proprie din Bulgaria.
Necesarul de gresie şi faianţă pentru placarea completă a unei locuinţe se ridică, în medie, la 46 de metri pătraţi, estimează reprezentanţii Lasselsberger România, subsidiara locală a grupului austriac cu acelaşi nume, care deţine brandul de plăci ceramice Cesarom.
Numărul de locuinţe care vor fi placate anul acesta cu plăci ceramice pentru prima oară se va ridica la 95.000, în scădere cu 13% faţă de anul trecut, peste jumătate din acestea urmând să fie locuinţe noi aflate în stadiul de finisare. "Valoarea plăcilor ceramice achiziţionate de românii care vor decide în acest an să îşi amenajeze locuinţele pentru prima dată va fi de aproximativ 20 mil. euro", a declarat Eduard Măcărescu, director de operaţiuni al Cesarom. Lasselsberger a realizat în 2009 o cifră de afaceri de 150 mil.