Intrat in hora apelor in 2008, imbuteliatorul Devin, liderul industriei de profil din Bulgaria, si-a setat planul de afaceri pentru urmatorii trei ani – dublarea cifrei de afaceri, angajarea de personal, cresterea distributiei numerice si a cotei de piata, si o eventuala achizitie, afirma intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Dragos Apostolescu, country manager Devin.
Prima livrare realizata de Devin in Romania a avut loc in luna mai 2008. Afacerile in primul an de functionare nu au depasit nivelul de un milion de euro, insa in 2010 imbuteliatorul bulgar Devin a raportat o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 mil. euro. Pentru acest an, compania lucreaza cu un singur scenariu de business – o noua dublare a cifrei de afaceri si profit.
2011 este si primul an in care compania “sta in picioare”, dupa cum afirma Dragos Apostolescu (foto), prin lansarea Devin Marketing&Distribution, care va asigura distributia produselor, pentru inceput, in Bucuresti.
“Am investit in extinderea echipei, in flota de masini. Atentia noastra a fost pana acum concentrata pe partea de sud a tarii, datorita logisticii. Din acest an ne uitam la tot teritoriul Romaniei si astfel tintele de distributie numerica sunt mult mai mari. Foarte multi vorbesc despre faptul ca numele bataliei in 2011 va fi in continuare promotia. Pentru noi numele bataliei va fi distributia numerica si cresterea notorietatii de brand”, declara Dragos Apostolescu.
Produsele, imbuteliate in fabrica detinuta de Devin in Bulgaria, la o distanta de aproximativ 480 km de Bucuresti, sunt listate in retelele Metro, Real, Carrefour, Auchan, Selgros, Mega Image, respectiv in marile lanturi de benzinarii OMV/Petrom, Agrip si Mol. In prezent, ponderea retailului este de 70% din afacerile Devin in Romania, in timp de segmentul HoReCa detine 30% din business.
In urmatorii trei ani compania vizeaza at