Simplu, pentru ca aceasta tehnologie va fi promovata abundent in 2011 la noi in magazine. In cateva zile este asteptata din partea producatorilor noua gama de televizoare pentru acest an. Producatorii importanti vor lansa modelele cu care vor defila pe parcursul urmatoarelor luni. Pentru a intelege preferintele cumparatorilor romani trebuie sa ne uitam la ce s-a intamplat in ultimul an pe piata TV autohtona. De ce prefera cumparatorul roman LED TV-urile in 2011?
In premiera, anul acesta, pentru consumatorul roman noile tehnologii, precum cea LED, au devenit accesibile in ceea ce priveste pretul de achizitie. De asemenea, lansarea 3D TV si a televizoarelor cu functii inteligente au fost un subiect fierbinte chiar daca preturile pentru acest gen de dispozitive sunt inca prohibitive.
Conform retailistilor importanti, lansarile asteptate pentru urmatoarele zile sunt in zona de LED TV, tehnologia promovata pentru 2011 de producatori, asteptandu-se ca fiecare mare producator sa lanseze pe piata autohtona cate doua sau trei modele de televizoare din aceasta categorie.
Restul de televizoare promovate vor fi tot LCD-urile, asteptandu-se ca acestea sa faca grosul vanzarilor, iar in zona de subiecte fierbinti vor fi promovate indirect deja lansatele tehnologii 3D.
Totusi, noutate absoluta a lui 2011 raman LED TV-urile, iar punctele forte promovate de producatori sunt un consum mai mic cu 30%, mult mai subtiri fata de LCD TV-uri, o calitate a imaginii superioara alaturi de toate tehnologiile deja inglobate in clasicele deja LCD-uri (Full HD etc).
Chiar daca preturile la LED TV-uri sunt cu 30% – 40% peste LCD-urile clasice, chiar daca anul trecut nu a fost tocmai unul foarte fericit, producatorii se declara optimisti in ceea ce priveste noua gama de televizoare.
Revenind la ce s-a intamplat anul trecut, poate este o idee foarte buna sa tr