Duraziv a înregistrat o creştere a vânzărilor în perioada de iarnă de 116% comparativ cu anul anterior. În perioada decembrie 2010 - februarie 2011 compania a înregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, faţă de 4,7 milioane lei, încasări raportate în perioada similară a anului precedent.
O majorare intensă a vânzărilor a fost înregistrată în primele două luni ale anului 2011. Valoarea veniturilor din acest interval a crescut de 2,5 ori raportat la perioada ianuarie-februarie 2010.
"În ultimul trimestru a putut fi observată o creştere a nivelului de activitate în construcţii, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, aşa cum era de aşteptat, una mai slabă, în schimb activitatea din noiembrie precum şi cea din februarie au fost peste aşteptări", declară Marga Călin, director de marketing Duraziv.
Cele mai mari vânzări ale companiei pe perioada de iarnă au fost înregistrate în luna februarie 2011, când Duraziv a anunţat încasări de 4,4 milioane lei, depăşind astfel pragul de un milion de euro. Veniturile raportate pentru luna februarie 2011 se apropie de valoarea celor înregistrate pe parcursul întregii ierni 2009-2010. Comparativ cu încasările din luna februarie 2010 avansul veniturilor din februarie 2011 este de 172%.
Pentru acest an Duraziv îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu 25% comparativ cu anul trecut. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decât în anul anterior.
Potrivit oficialului Duraziv, anul trecut a reprezentat pentru companie şi o perioadă de consolidare a unor direcţii de dezvoltare. "A fost un an în care am construit o echipă puternică (...). Am lansat şi produse cu nişte caracteristici unice în piaţă, iar acum încep să se vadă rezultatele", a mai spus Marga Călin.
Duraziv a înregistrat o creştere a vânzărilor î