Maşina electrică a celor de la BMW este testată în Scandinavia. I3 va fi fabricat în uzinele din Leipzig, Germania, tot acolo unde se va construi şi supercar-ul i8
Jurnaliştii de la Autoexpress au prezentat primele imagini cu MPV bavarezilor care va ieşi pe piaţă în 2013. BMW i3 va accelera de la 0 la 100 km/h în 10 secunde, va avea şasiu din aluminiu şi caroserie din fibră de carbon. Roţile sunt de dimensiuni mari, dar sunt înguste. Încă nu se ştie dacă modelul de serie va fi încălţat cu acelaşi tip de pneuri sau alegerea a fost făcută având în vedere condiţiile meteo din Scandinavia.
Cel mai probabil, BMW i3 va avea patru locuri, un motor electric de 134 cai putere şi tracţiune pe spate
Dacă i3 va fi un model 100% electric şi va dispune de o autonomie de 160 de kilometri, i8 va fi un hibrid care va putea fi încărcat de la priză. Iar pentru a reduce cât mai mult greutatea acestor maşini şi pentru a majora autonomia bateriilor, noile modele vor dispune de un şasiu din aluminiu şi caroserie din fibră de carbon.
Maşina electrică a celor de la BMW este testată în Scandinavia. I3 va fi fabricat în uzinele din Leipzig, Germania, tot acolo unde se va construi şi supercar-ul i8
Jurnaliştii de la Autoexpress au prezentat primele imagini cu MPV bavarezilor care va ieşi pe piaţă în 2013. BMW i3 va accelera de la 0 la 100 km/h în 10 secunde, va avea şasiu din aluminiu şi caroserie din fibră de carbon. Roţile sunt de dimensiuni mari, dar sunt înguste. Încă nu se ştie dacă modelul de serie va fi încălţat cu acelaşi tip de pneuri sau alegerea a fost făcută având în vedere condiţiile meteo din Scandinavia.
Cel mai probabil, BMW i3 va avea patru locuri, un motor electric de 134 cai putere şi tracţiune pe spate
Dacă i3 va fi un model 100% electric şi va dispune de o autonomie de 160 de kilometri, i8 va fi un hibrid care va putea fi încărcat de