Compania Warner Bros. a anunţat astăzi că va începe distribuirea filmelor sale pe Facebook. Potrivit BBC News, reprezentanţii Warner Bros. mizează că mutarea va aduce industriei divertismentului mai mulţi bani din publicitate.
Serviciul va fi disponibil pentru utilizatorii Facebook din Statele Unite, dar, dacă va avea succes, va ajunge treptat pe tot globul. Pentru a urmări un film, doritorii vor plăti 30 de Credits Facebook, monede virtuale care pot fi acumulate în diverse jocuri sau cumpărate cu cardul (30 de credite Facebook costă în jur de trei dolari).
Warner Bros. este prima companie din industria filmului care colaborează în acest fel cu reţeaua de socializare. "Facebook a ajuns o destinaţie zilnică pentru sute de milioane de oameni", anunţă declaraţia citată de BBC. "Să ne punem la dispoziţie filmele pe Facebook a fost o continuare firească a eforturilor noastre de distrubuţie digitală", au mai explicat reprezentanţii Warner Bros.
Netflix, principalul concurent în materie de distribuţie digitală de film, are în prezent 20 de milioane de clienţi în Statele Unite, în timp ce Facebook asigură acces instant la peste 500 de milioane de oameni în toată lumea.
Primul film care va putea fi văzut pe Facebook va fi Batman: The Dark Knight (Cavalerul Negru) în regia lui Christopher Nolan şi, totodată, ultimul film terminat al actorului Heath Ledger care a murit la scurt timp după încheierea filmărilor. (Alexandra Pele)
Compania Warner Bros. a anunţat astăzi că va începe distribuirea filmelor sale pe Facebook. Potrivit BBC News, reprezentanţii Warner Bros. mizează că mutarea va aduce industriei divertismentului mai mulţi bani din publicitate.
Serviciul va fi disponibil pentru utilizatorii Facebook din Statele Unite, dar, dacă va avea succes, va ajunge treptat pe tot globul. Pentru a urmări un film, doritorii vor plăti 30 de Credits Face