Producătorul de ambalaje din polietilenă Goldplast din Bistriţa, controlat de Ioan Stejerean, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 4 mil. euro, în creştere cu aproximativ 66% faţă de anul precedent, ca urmare a creşterii numărului de comenzi.
Pentru anul în curs, Goldplast şi-a bugetat o creştere a vânzărilor cu 8% faţă de anul 2010. Compania bistriţeană produce ambalaje flexibile din polietilenă utilizate în industria alimentară, de panificaţie şi patiserie, industria materialelor de construcţii, farmaceutică şi de confecţii, în publicitate şi marketing.
"În această periodă de criză am reuşit să menţinem cota de piaţă la 12%, realizând totodată o cifră de afaceri de peste 4 mil. euro. Ne bazăm în continuare pe creşterea volumului de comenzi din partea principalilor noştri clienţi", a declarat Ioan Stejerean, director general şi acţionar principal în cadrul companiei Goldplast. Printre clienţii tradiţionali ai Goldplast se numără marile lanţuri de retail (Carrefour, Auchan), dar şi diverşi producători autohtoni (printre care Jolidon sau Leonardo). Partenerii de afaceri ai companiei pe piaţa externă provin din diverse ţări membre ale Uniunii Europene, capacitatea de producţie a fabricii din Bistriţa fiind de 2.000 de tone de ambalaje din polietilenă pe an.
"Diversificarea reglementărilor cu privire la obligativitatea ambalării produselor şi necesitatea individualizării şi promovării brandurilor prin intermediul ambalajelor au generat în ultima perioadă un volum extrem de important de noi comenzi." În vederea creşterii producţiei de ambalaje din material plastic, acţionarul Goldplast intenţionează să investească anual 500.000 de euro în tehnologie. În acest sens compania a depus un prim proiect pentru accesarea de fonduri europene. Piaţa locală a ambalajelor din plastic este estimată la câteva zeci de milioane