Constanţa a rămas un oraş turistic, însă nu datorită investiţiilor administraţiei locale, ci datorită fericitei aşezări la ţărmul Mării Negre. Promisiunile primarului, multe dintre ele de neînchipuit la vremea lansării lor pe piaţă, au rămas doar plăsmuiri ale imaginaţiei unei persoane care doreşte să-şi menţină sau să-şi mărească popularitatea.
Proiectul şoselei de coastă, de pildă, a suscitat interesul întregii ţări. Constănţenilor, dar şi turiştilor îndrăgostiţi de mare, li s-a promis o autobandă care să lege municipiul Constanţa de staţiunea Mamaia, traseul fiind paralel cu ţărmul Mării Negre. Proiectul a fost unul care a iscat nenumărate controverse de ordin tehnic, dar mai ales politic, rămânând până în prezent doar o mare nerealizare a administraţiei Mazăre, asta deşi la sfârşitul lunii martie, anul trecut, municipiul Constanţa, în calitate de autoritate contractantă, a atribuit unei firme bucureştene, SC Blizzard Design SRL, serviciul de proiectare în faza studiu de fezabilitate aferent obiectivului de investiţii „Riviera Tomis" - şoseaua de coastă, în limbaj uzual. Societatea câştigătoare s-a ocupat şi de realizarea unor planuri de situaţie pentru primul cartier de locuinţe ieftine, Ansamblul „Baba Novac". Serviciul de proiectare a fost atribuit pentru 1.170.000 de lei fără TVA. Cu alte cuvinte, administraţia locală a Constanţei a continuat să investească bani publici în acest proiect, ale cărui şase de realizare rămân în continuare nedefinite. De precizat că odată cu renunţarea la construirea orăşelului lacustru, a fost lăsat baltă şi proiectul privind realizarea unui teleschi nautic pe lac.
Adio orăşel pe apă şi teleschi nautic
Un alt proiect eşuat al primarului Radu Mazăre este şi orăşelul lacustru pe care intenţiona să-l ridice pe Lacul Siutghiol. Proiectul orăşelului lacustru a fost realizat de omniprezenta firmă Kalinia Proiect, care