Consumatorii pot plăti pentru a vedea filme pe reţeaua de socializare, utilizând monedele virtuale numite credite
Serviciul va fi disponibil iniţial în Statele Unite
Închirierea unui film pentru 48 de ore costă 30 de credite, adică 3 dolari
Unele filme ale Warner Bros vor putea fi vizionate pe Facebook, oferind o nouă sursă de venituri pentru reţelele de socializare şi semnalând o nouă competiţie pentru companiile de divertisment online, informează Reuters. Consumatorii pot plăti pentru a vedea filme pe reţeaua de socializare, utilizând Facebook Credits, o monedă virtuală destul de des utilizată în jocurile de socializare, potrivit Warner Bros, o unitate a Time Warner.
Facebook, care obţine cea mai mare parte a veniturilor din publicitatea online, primeşte 30% din venituri din vânzările unei părţi terţe de pe site-urile care folosesc aceste monede virtuale.
O ameninţare pentru Netflix
Serviciul va fi disponibil iniţial în Statele Unite, potrivit anunţului făcut de companie.
Într-o notă trimisă investitorilor, analistul Goldman Sachs, Ingrid Chung, a spus că Facebook reprezintă pe termen lung o adevărată ameninţare pentru serviciul de închiriat filme online Netflix Inc, declaraţie care a luat investitorii Wall Street prin surprindere.
Acţiunile Netflix au închis şedinţele de tranzacţionare de ieri în scădere cu 5,8 puncte procentuale, la 195,45 dolari. Totuşi, analistul Barton Crockett, din cadrul Lazard Capital Markets, a afirmat într-o notă către investitori că serviciile online "plăteşte per vizionare" (pay-per-view) nu s-au devenit la fel de eficiente precum metoda mult mai populară de înregistrare a unui cont, în cazul filmelor. De asemenea, acesta a mai explicat că Warner Bros este "departe" de a lansa un serviciu de abonamente.
Titlurile Apple, compania care oferă şi servicii pay-per-view