De acum compania se va ocupa de PR, Marketing şi Vânzări pentru clienţii săi
Ieri, organizaţia Be Igloo a semnat actele de separare de fondul norvegian de investiţii Romania Invest, iar noii proprietari ai Be Igloo sunt Nimrod Zvik, directorul de vânzări şi marketing, şi Loredana Albu, specialist PR, au anunţat reprezentanţii companiei Be Igloo.
"Pentru a face Be Igloo o companie independentă ne-a costat destul de mult", a declarat într-o conferinţă de presă Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo.
În urma operaţiunii, organizaţia de vânzări devine o companie de sine stătătoare, cu servicii integrate de PR, Marketing şi Vânzări pentru companiile din sectorul imobiliar. Portofoliul agenţiei va cuprinde, pentru început, minimum nouă ansambluri rezidenţiale, dintre care şapte cu titlu de exclusivitate.
"În trei ani de muncă activă în piaţa de real estate din România, am observat că există un adevărat vacuum în piaţă, referitor la serviciile de marketing, PR şi vânzări. Lipsa acestor servicii integrate a făcut, de multe ori, ca proiecte bune să nu reuşească să se vândă datorită lipsei de promovare sau, invers, ca proiecte bine promovate să nu fie vândute din cauza incompetenţei echipei de vânzări sau din cauza lipsei de comunicare dintre cele două echipe.
Be Igloo a luat fiinţă ca urmare directă a nevoilor noastre interne, ale colaboratorilor şi partenerilor noştri. Am identificat cauzele pentru care mai multe ansambluri rezidenţiale nu stau foarte bine cu vânzările, deşi analizele de piaţă le cotau foarte sus şi am decis că singurul motiv este lipsa unei companii all in one, care să stabilească strategia de marketing conform cerinţelor pieţei şi caracteristicilor proiectului şi care să fie în stare să vândă conform viziunii iniţiale", a mai spus Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo.
Noua organizaţie vrea să fie all in o