\"Today\", noul single al trupei Impact, a fost licenţiat în 30 de ţări, tot atâtea locuri în care va beneficia de promovare. După ce a cucerit topurile româneşti şi regionale, trupa vrea noi teritorii.
După ce a detronat-o pe Britney Spears în Slovacia, ajungând pe locul 1 în topurile locale, Impact, una dintre cele mai bine cotate trupe româneşti, împreună cu Moving Elements, a lansat recent un nou single, "Today", care urcă în clasamente. Piesa are, de câteva zile, şi un videoclip, realizat de Matei Mocanu, un regizor relativ nou pe piaţa muzicală autohtonă. Videoclipul porneşte de la ideea unei banale petreceri, ajungând ca pe parcurs să surprindă tipologia fiecărui invitat în parte.
"Este un clip mai mult de "stare", care nu face altceva decât să sublinieze mesajul piesei: libertate, pozitivism, relaxare, bucurie", declară trupa.
Cristina şi Mayer au filmat aproximativ 12 ore, iar momentul de maximă tensiune s-a consumat odată cu sosirea pe platouri a mascotei trupei, un şarpe, care a reuşit în doar câteva secunde să pună pe fugă întreaga figuraţie.
Impact a revenit pe piaţa muzicală la începutul anului 2010, după o pauză de trei ani, cu piesa "Blame It On The Sun", care s-a dovedit a fi un real succes, dar şi cu o nouă componenţă, locul lui Rareş, fostul solist, fiind luat de Mayer, un vechi prieten şi colaborator al trupei. Rareş a hotărât că "îşi doreşte altceva de la viaţă", aşa că a părăsit trupa şi a plecat tocmai în Africa. Cristina, vocea feminină, a explicat că, în ultimul timp, cântăreţul prinsese gustul experienţelor exotice.
EVZ: Clipul se adresează doar publicului din România sau va fi difuzat şi în străinătate?
Impact: În contextul actual, nu credem că se mai poate vorbi de România şi/sau străinătate, internetul a devenit instrumentul principal de promovare pentru orice artist. Odată