Lentoarea cu care se judecă frauda de la Deva în cazul "Broker" Cluj i-a exasperat într-atât pe păgubiţi, încât, după cum spun repezentanţii casei de brokeraj, unii dintre ei caută să ajungă la înţelegeri amiabile ca să-şi recupereze câte ceva din pagubă, mai iute.
În cele ce urmează, relatăm cazul domnului Andreiu Oprea, care şi-a povestit peripeţiile redacţiei "BURSA".
Un investitor pe piaţa de capital reclamă că a fost prejudiciat de societatea "Broker" Cluj, care i-a închis situaţia pe zero, deşi, după calculele sale, soldul său real era de 310.000 de lei.
Investitorul, parte deja în procesul împotriva "Broker" Cluj în care este acuzată şi fosta directoare a sucursalei societăţii de la Deva, susţine că actuala conducere a intermediarului i-a închis contul fără să îl contacteze şi fără să încerce să deceleze între tranzacţiile efectuate la solicitarea sa şi cele făcute de directoarea de la Deva.
"Pe 3 martie, am intrat în posesia situaţiei finale a contului meu. Sunt consemnate 411 tranzacţii, depuneri, transferuri. Un număr de peste 200 de tranzacţii (cumpărări, vânzări) nu au fost ordonate de mine ca titular de cont", scrie investitorul într-o Scrisoa-re adresată conducerii "Broker" Cluj şi transmisă şi redacţiei noastre, adău-gând: "Cu toate acestea, dumneavoas-tră mi-aţi încheiat situaţia fără să mă contactaţi şi m-aţi scos pe sold final "zero", deşi, după evidenţele mele soldul real este de 310.000 ron. Era corect să fiu consultat şi împreună să desprindem activitatea mea de client de cea a personalului sucursalei Deva care a tranzacţionat în nume propriu, pe contul meu. Despre acest aspect am informat conducerea SSIF Broker (membrii CA, director general, compartimente funcţionale) încă din luna octombrie 2008, cu două luni înainte de declanşarea controlului CNVM. Ba mai mult, în prezenţa şefului compartimentului de control inte