Apple lansează vineri tableta PCiPad 2 pe piaţa americană, unde ar putea înregistra vânzări de 600.000 de unităţi în primul weekend, conform analiştilor citaţi de Bloomberg. Estimările sunt duble faţă de vânzările înregistrate în primul weekend cu prima versiune de iPad.
"Apple are un avantaj ataât de mare în faţa competitorilor încât cred că ar putea depăşi cu uşurinţă 500.000 de exemplare vândute în primul weekend", spune Tim Bajarin, anallist al pieţei IT la Creative Strategies.
Apple lansează vineri în Statele Unite iPad 2, care va consolida cel mai probabil poziţia de lider de piaţă a companiei, dar va avea şi rolul de testare a cererii pentru tablete la nivel mondial, notează şi Reuters.
Apple a lansat la începutul lunii martie ce-a de-a doua generaţie a tabletei iPad, care s-a vândut în 2010 în 15 milioane de exemplare.
iPad 2 este mai subţire decât iPhone, cu o grosime de doar 8,8 milimetri, şi mai uşor decât precedenta versiune cu circa 15%, ceea ce îl face mai uşor de ţinut într-o singură mână.
Noul procesor, care se laudă cu o viteză dublă, grafică de nouă ori mai rapidă şi acelaşi consum de energie precum procesoarele A4 nu a fost testat.
iPad 2 continuă să sufere la capitolul conexiune USB, mai exact nu are un port dedicat, nu deţine un slot pentru card SD, iar sistemul de operare, deşi nu este mai slab decât concurenţa de la Android Honeycomb nici nu vine cu inovaţii.
Apple lansează vineri tableta PCiPad 2 pe piaţa americană, unde ar putea înregistra vânzări de 600.000 de unităţi în primul weekend, conform analiştilor citaţi de Bloomberg. Estimările sunt duble faţă de vânzările înregistrate în primul weekend cu prima versiune de iPad.
"Apple are un avantaj ataât de mare în faţa competitorilor încât cred că ar putea depăşi cu uşurinţă 500.000 de exemplare vândute în primul weekend", spune Tim Bajarin, anallist