Sesizările vor fi preluate pe Internet sau înregistrate telefonic de un robot. Oamenii vor putea accesa informaţii privind deranjamentele electrice sau sistarea furnizării apei, servicile de salubrizare şi asociaţiile de proprietari, dar pot face şi sesizări despre fapte de corupţie.
Primăria Alba Iulia organizează la sfârşitul lunii martie o licitaţie pentru implementarea proiectului „Managementul relaţiei cu cetăţenii“, cu o valoare de 1,5 milioane de euro.
Proiectul prevede crearea unei pagini de internet, pe lângă cea deja existentă, care va asigura fluxul de informaţie între instituţie şi contribuabili. Se vor putea accesa informaţii privind deranjamentele electrice sau sistarea furnizării apei, serviciile de salubrizare sau asociaţiile de proprietari.
Sesizări preluate online
„Administraţia publică locală va fi la 24 din 24 de ore la dispoziţia cetăţeanului prin intermediul unui dispecerat ce oferă informaţii multiple. Toate serviciile din cadrul Primăriei vor fi conectate la dispeceratul electronic“, a spus primarul Mircea Hava.
Prin intermediul dispeceratului se vor prelua diferite sesizări venite din partea cetăţenilor. De asemenea, robotul telefonic va înregistra mesajele primite în afara orelor de program. Cetăţenii pot reclama situaţii în care canalizarea este înfundată, s-a spart vreo conductă, nu s-a ridicat gunoiul, iluminatul stradal nu funcţionează, ridicarea vehiculelor care blochează traficul sau existenţa gropilor în asfalt.
Oamenii pot depune online şi sesizări cu privire la fapte de corupţie sau abuzuri, ridicarea câinilor vagabonzi sau întreţinerea spaţiilor de joacă. Punerea în practică a proiectului va fi finalizată la începutul anului 2012. Zilnic la ghişeele primăriei din Alba Iulia se prezintă cel puţin 20 de persoane pentru a solicita informaţii sau a depune sesizări.
Taxe plătite pe in