Un producător de prezervative din New York a luat vorba 'sex sells' literalmente şi a realizat o nouă linie de prezervative care poartă reclamă nu doar pe cutie dar şi pe materialul din care sunt produse contraceptivele. Graphic Armor se laudă că este singura companie din lume care imprimă imagini direct pe prezervative.
Prima linie de prezervative grafice se numeşte Picture Condoms şi prezintă o colaborare inedită cu trupa de rock Kiss. Un model de prezervativ îl arată de exemplu, pe Gene Simmons, basistul trupei, cu limba 'derulată' afară. O altă versiune a prezervativului, care îl înfăţişează pe Paul Stanley, fondatorul trupei, este programată pentru luna iunie. Adam Glickman, CEO-ul companiei distribuitoare de prezervative Condomania spune că e în discuţii cu companii de entertainment, branduri de băuturi energizante şi chiar... designeri de modă pentru a le oferi această nouă alternativă de a-şi face reclamă pe contraceptive. O cutie cu 3 prezervative costă 7.99 dolari, dublu decât o cutie de prezervative fără pretenţii.
Un producător de prezervative din New York a luat vorba 'sex sells' literalmente şi a realizat o nouă linie de prezervative care poartă reclamă nu doar pe cutie dar şi pe materialul din care sunt produse contraceptivele. Graphic Armor se laudă că este singura companie din lume care imprimă imagini direct pe prezervative.
Prima linie de prezervative grafice se numeşte Picture Condoms şi prezintă o colaborare inedită cu trupa de rock Kiss. Un model de prezervativ îl arată de exemplu, pe Gene Simmons, basistul trupei, cu limba 'derulată' afară. O altă versiune a prezervativului, care îl înfăţişează pe Paul Stanley, fondatorul trupei, este programată pentru luna iunie. Adam Glickman, CEO-ul companiei distribuitoare de prezervative Condomania spune că e în discuţii cu companii de entertainment, branduri de