Zeci de mii de oameni s-au înghesuit vineri în faţa magazinelor americane pentru a cumpăra un exemplar din noua versiune de tabletă PCiPad 2, lansată în SUA, un barometru important pentru evoluţia pieţei de anul acesta, scrie Reuters.
Analiştii estimează că Apple ar putea vinde un milion de iPad 2 numai weekendul acesta, aproximativ cât a vândut în prima lună de lansare a versiunii precedente.
Cozile de la magazinele Apple din New York erau formate vineri din câteva sute de persoane. Acţiunile companiei au urcat cu 5,32 dolari, respectiv 1,5%, închizând la 351,99 dolari.
Apple a lansat la începutul lunii martie ce-a de-a doua generaţie a tabletei iPad, care s-a vândut în 2010 în 15 milioane de exemplare.
iPad 2 este mai subţire decât iPhone, cu o grosime de doar 8,8 milimetri, şi mai uşor decât precedenta versiune cu circa 15%, ceea ce îl face mai uşor de ţinut într-o singură mână.
Noul procesor, care se laudă cu o viteză dublă, grafică de nouă ori mai rapidă şi acelaşi consum de energie precum procesoarele A4 nu a fost testat.
iPad 2 continuă să sufere la capitolul conexiune USB, mai exact nu are un port dedicat, nu deţine un slot pentru card SD, iar sistemul de operare, deşi nu este mai slab decât concurenţa de la Android Honeycomb nici nu vine cu inovaţii.
Zeci de mii de oameni s-au înghesuit vineri în faţa magazinelor americane pentru a cumpăra un exemplar din noua versiune de tabletă PCiPad 2, lansată în SUA, un barometru important pentru evoluţia pieţei de anul acesta, scrie Reuters.
Analiştii estimează că Apple ar putea vinde un milion de iPad 2 numai weekendul acesta, aproximativ cât a vândut în prima lună de lansare a versiunii precedente.
Cozile de la magazinele Apple din New York erau formate vineri din câteva sute de persoane. Acţiunile companiei au urcat cu 5,32 dolari, respectiv 1,5%, închizând la 351,99