Pro TV a înregistrat, vineri seara, cu emisiunea "Românii au talent", un record absolut al cotei de piaţă, obţinând cel mai mare market share la nivelul tuturor televiziunilor din România, luând în calcul toate tipurile de programe, potrivit unui comunicat. Romanii au talent, un super show difuzat la Pro Tv, vineri, de la ora 20:30
ProTV.ro
Cu "Românii au talent", Pro TV a obţinut cel mai mare market share în minutul de aur de la implementarea sistemului de măsurare a audienţei cu PeopleMetere.
Primele trei editii ale emisiunii au reusit sa livreze un numar de 2221.9 GRP-uri din totalul de 3499.3, ceea ce inseamna 63.5% din oferta pietei de publicitate. Conform GFK Romania, cifrele obtinute de ProTV la nivelul publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai mari decat cele obtinute de Antena 1 in acelasi interval orar, postul concurent ajungand la un numar de doar 301.9 GRP-uri, adica 8.6% din oferta pietei de publicitate. Luca Madalina Laura canta la nai
ProTV.ro
Si la nivel de grup, CME a ocupa locul 1 la mare distanta de concurenta. In intervalul difuzarii show-ului "Romanii au talent", grupul CME a livrat pe parcursul celor trei editii ale show-ului un numar de 2419 GRP-uri, ceea ce inseamna 69.1% din piata de publicitate. Cifrele obtinute sunt uriase, avand in vedere ca pe acelasi interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan,National, Prima, Realitatea si TVR) la un loc, nu au obtinut decat 24.9% din piata de publicitate.
In ceea ce priveste punctele de rating, spoturile publicitare difuzate in primele trei editii ale emisiunii "Romanii au talent" au atins o medie de 15.2 puncte de rating, de aproape 6 ori mai mult decat Antena 1, care a obtinut doar 2.7 puncte de rating. Varful de audienta a fost atins in cea de-a treia editie a emisiunii, cand unul din spoturile publicitare difuzate de ProTV a