Pfau şi-a cumpărat primul motor în anii '60 şi de atunci a rămas fidel acestui mijloc de locomoţie. A avut zeci de motociclete, unele noi, altele second-hand, ale căror performanţe le-a îmbunătăţit cu bani grei. Când a realizat că vârsta nu îi mai permite să urce în şa, brazilianul s-a gândit să îşi întreţină pasiunea în alt mod, respectiv construind motociclete în miniatură, şi nu din orice material, ci din piese luate de la ceasuri de mână vechi.
Cum cel mai bun prieten al lui Jose este ceasornicar, acesta nu a avut probleme în a face rost de piesele multvisate. Clienţii ceasornicăriei au fost încurajaţi să îşi dea ceasurile vechi în chip de primă rată pentru achiziţionarea unora noi şi astfel, de câţiva ani, brazilianul are cu ce să îşi construiască motocicletele în miniatură. (fotografii: Norhfoto)
Pfau şi-a cumpărat primul motor în anii '60 şi de atunci a rămas fidel acestui mijloc de locomoţie. A avut zeci de motociclete, unele noi, altele second-hand, ale căror performanţe le-a îmbunătăţit cu bani grei. Când a realizat că vârsta nu îi mai permite să urce în şa, brazilianul s-a gândit să îşi întreţină pasiunea în alt mod, respectiv construind motociclete în miniatură, şi nu din orice material, ci din piese luate de la ceasuri de mână vechi.
Cum cel mai bun prieten al lui Jose este ceasornicar, acesta nu a avut probleme în a face rost de piesele multvisate. Clienţii ceasornicăriei au fost încurajaţi să îşi dea ceasurile vechi în chip de primă rată pentru achiziţionarea unora noi şi astfel, de câţiva ani, brazilianul are cu ce să îşi construiască motocicletele în miniatură. (fotografii: Norhfoto)