iPad 2 este deja pe piaţa din SUA şi va avea rolul de a întări poziţia de lider a companiei americane
Noul model de la Apple devine unitate de măsură pe piaţa globală a tablet-PC-urilor
Apple i-a dat drumul în libertare lui iPad 2, noul model de tablet-PC al gigantului american, fiind de ieri disponibil pentru piaţa din Statele Unite ale Americii. Acesta porneşte la drum cu scopul de a consolida cel mai probabil poziţia de lider de piaţă a companiei, dar va avea şi rolul de unitate de măsură a cererii pentru tablete la nivel mondial, transmite agenţia Reuters, citată de Mediafax.
La aproape un an de la lansarea primei variante a gadget-ului, care a fost un succes răsunător şi a creat o nouă piaţă inundată acum de concurenţi, mai mult sau mai puţin întârziaţi, investitorii vor urmări atent vânzările iPad 2, care se lansează mai întâi în exclusivitate pe piaţa americană.
La începutul acestui an la Salonul Consumatorului de Electronice de la Las Vegas, SUA - CES 2011, nu mai puţin de 200 de companii au anunţat că vor lansa propriile lor modele de tablete-PC.
iPad 2 este o îmbunătăţire, dar nu reinventează piaţa, declară analiştii
Apple speră să repete succesul din aprilie 2010, când mii de fani au stat la cozi pentru a cumpăra gadget-ul, la acea vreme un concept proaspăt şi inovator. Analiştii notează că iPad 2 reprezintă o îmbunătăţire, dar nu reinventează piaţa. Cea de-a doua versiune a tabletei este mai subţire, mai uşoară, mult mai rapidă şi are două camere care facilitează video chat-ul.
Obiectivele iPad 2 sunt însă clare: prima versiune s-a vândut în 300.000 de exemplare în prima zi de la lansare, 500.000 în prima săptămână şi a atins pragul de un milion de unităţi în 28 de zile.
Ţinând cont că noul model va fi disponibil la lansare în mult mai multe magazine decât cel original, pragurile amintite ar