Cel mai mic motor care echipează în prezent unele automobile Dacia, Logan, respectiv Sandero, de 1,2 litri cu 75 Cai Putere, a fost adaptat la funcționarea pe GPL, iar din aprilie clienții din România vor putea comanda mașini astfel echipate.
Expus în premieră la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie), motorul de 1,2 litri alimentat cu GPL va fi disponibil pe Logan și Sandero, însă clienții din România îl vor putea comanda doar pe Logan, versiunile de echipare Preference și Laureate, spun oficialii companiei.
Modelul Dacia Sandero echipat cu motorul de 1,2 litri 75 CP GPL nu va fi disponibil pe piața din România. El se va comercializa treptat, începând cu luna aprilie, în țări precum Franâa, Italia, Olanda, apoi Turcia, Spania, Portugalia și Polonia, au explicat oficialii Dacia.
Cel mai mic motor care echipează în prezent unele automobile Dacia, Logan, respectiv Sandero, de 1,2 litri cu 75 Cai Putere, a fost adaptat la funcționarea pe GPL, iar din aprilie clienții din România vor putea comanda mașini astfel echipate.
Expus în premieră la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie), motorul de 1,2 litri alimentat cu GPL va fi disponibil pe Logan și Sandero, însă clienții din România îl vor putea comanda doar pe Logan, versiunile de echipare Preference și Laureate, spun oficialii companiei.
Modelul Dacia Sandero echipat cu motorul de 1,2 litri 75 CP GPL nu va fi disponibil pe piața din România. El se va comercializa treptat, începând cu luna aprilie, în țări precum Franâa, Italia, Olanda, apoi Turcia, Spania, Portugalia și Polonia, au explicat oficialii Dacia.