Dupa ce timp de opt ani ocupase functii de conducere in una dintre cele mai mari companii de marketing direct de pe piata locala, Bogdan Nicolae a decis la finalul lui 2004 sa isi deschida propria afacere in domeniu. In prezent, More Results Marketing face parte dintr-un grup format din sase companii care este printre cei mai importanti jucatori in industria marketingului direct.
In 1996, cand avea 27 de ani, Bogdan Nicolae (foto) se angaja ca director de logistica in cadrul Open Public Services, o companie specializata in vanzarea prin posta, iar dupa doar un an devenea director executiv. Dar, in decembrie 2004 renunta la aceasta functie din cauza diferentelor de opinie pe care le avea cu cei care detineau afacerea.
“Raportam direct patronilor si ma ocupa de new business, stiam ce vor clientii, ce vrea piata si, la un moment dat, m-am lovit de o oarecare reticenta si viziunile noastre nu mai corespundeau”, explica antreprenorul.
La inceputul lui 2005 lansa More Results Marketing cu 10.000 de euro, investitia necesara pentru amenajarea biroului si pentru plata chiriei.
Dupa trei luni in care a avut intalniri cu foarte multi clienti cu care lucrase si inainte a inceput sa semneze si contracte, primele fiind cu Philips si Orkla Foods, producator care a lansat printre altele brandurile de margarina Wiesana, Linco si Unirea, ketchupul Tomi si conservele Ardealul.
De altfel, in aceste prime luni au fost si singurele momente in care s-a gandit ca poate ar trebui sa renunte la antreprenoriat deoarece desi potentialii clienti il cunosteau, multi dintre acestia era companii multinationale care din cauza restrictiilor erau foarte reticente in a incheia un contract cu o companie fara vechime si recomandari.
“Atunci piata era la inceput, promotiile si concursurile predominau in campanii, iar toate se faceau prin posta. Acum campaniile s