Deși plombat pe ici, pe colo, la sfârșitul săptămânii trecute, DN73 rămâne un coșmar pentru șoferi.Conducerea secției Drumuri Județene Pitești recunoaște că lucrarea nu va avea viață lungă așa cum n-au avut nici plombările precedente și spune că numai o reabilitare ca la carte a carosabilului va rezolva problemele pe DN73.
FOTOGALERIE
Degeaba s-au bucurat șoferii care la sfârșitul săptămânii trecuta i-au văzut la lucru, pe DN73 Pitești - Câmpulung, pe angajații Secției Drumuri Județene. Lucrarea executată între kilometrul 1 și kilometrul 13 nu este decât una de cârpire ca toate celelate care au avut loc în ultimii ani pe șoseaua cu pretenții de drum european.
“Au fost executate lucrări de reparații cu mixtură stocabilă, la rece, așa cum s-a întâmplat și în urmă cu două săptămâni. Ideea este că noi astupăm aici, iar alături apar alte gropi pentru că drumul este foarte prost. În cei peste 20 de ani de când a fost construit, n-a fost reabilitat niciodată, cel puțin nu pe tronsonul acesta. Au existat unele intervenții, însă pe porțiuni. ”, spune Sebastian Aldea șeful secției Drumuri Județene Pitești explicând că nu poate face o evaluare a zecilor de lucrărilor de cârpire .
Cu alte cuvinte, bani cheltuiți aiurea pe lucrări mici, dese și ineficiente. Și de data aceasta s-a peticit acolo unde craterele nu mai puteau fi nici măcar ocolite. Cel mai probabil, plombele vor ține, ca și în cazul lucrărilor precedente, câteva luni. Asta, în cel mai fericit caz! Drept dovadă stau miile de alte cratere astupate și apărute din nou iar în carosabil la fiecare schimbare de anotimp.
“ E rău și pentru cine trece ocazional pe drumul ăsta, însă pentru unul ca mine care face naveta Pitești-Mioveni în fiecare zi, e groaznic. De la începutul anului, am dus mașina în service de două ori și nici acum nu merge prea bine. Lucrările astea sunt de mân