Emisiunea de vineri seară de la Pro TV a înregistrat noi recorduri: de audienţă, de audienţă a spoturilor publicitare şi de vizitatori unici pe site-ul protv.ro.
1 /.
Spectacolul, notorietatea formatului, lipsa concurenţei sau poate doar curiozitatea au făcut din emisiunea de vineri seară, "Românii au talent", un show-fenomen care spulberă record după record la audienţe. Pro TV a obţinut, pentru a patra oră consecutiv, cu "Românii au talent", majoritatea telespectatorilor.
Cea de-a patra ediţie a emisiunii a fost urmărită în minutul de aur 22.08, înregistrat la nivelul întregii populaţii a României, de peste cinci milioane de telespectatori, având cel mai mare market-share în minutul de aur de la implementarea sistemului de măsurare a audienţei cu people-meter.
Peste cinci milioane de telespectatori
În minutul de maximă audienţă, Pro TV a atins pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, un vârf de 31,4 puncte de rating. Asta înseamnă că trei sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis se uita la emisiune.
Cu procentul de 75,6%, Pro TV a înregistrat vineri seară un record absolut al cotei de piaţă, obţinând cel mai mare marketshare la nivelul tuturor televiziunilor din România, luând în calcul toate tipurile de programe (divertisment, filme, meciuri, ştiri etc.)
Audienţă la spoturi publicitare
"Românii au talent" a obţinut şi un record de audienţă al spoturilor publicitare difuzate în timpul show-ului. Cifrele au arătat că primele trei ediţii ale emisiunii au reuşit să livreze un număr de 2221.9 GRP-uri din totalul de 3499.3, ceea ce înseamnă 63,5% din oferta pieţei de publicitate, conform GFK Romania.
În ceea ce priveşte punctele de rating, spoturile publicitare difuzate în primele trei ediţii ale e