Plăteşte 800 de lei pe lună, rata la o maşină pe care nu o poate folosi de aproape două luni. După ce a fost implicat într-un accident rutier, un braşovean încă mai aşteaptă ca autoturismul pe care îl are într-un service să fie reparat. Acesta se afla exact în aceeaşi stare ca după accident şi asta pentru că asiguratorul, rău-platnic, spune braşoveanul, nu livrează banii necesari service-ului pentru reparaţie
Accidentul s-a produs pe 23 ianuarie în Cristian. Braşoveanul Alin Mileşan (foto) se îndrepta dinspre Râşnov spre Braşov, iar la jumătatea drumului a fost acroşat de un alt autoturism care mergea în sens opus. Conform documentelor eliberate de Poliţia municipiului Braşov, vina i-a aparţinut şoferului care venea pe contrasens.
„Maşina a fost dusă la unul dintre service-urile recomandate de asigurator, dar, într-adevăr, problema este că din 23 ianuarie până acum, în 10 martie, maşina este exact în aceeaşi formă ca după producerea accidentului”, ne-a spus Alin Mileşan, păgubit. Bărbatul mai spune că nu i-a venit nici o comunicare de la asigurator, cum că ar exista ceva dubii în privinţa accidentului sau a modului în care acesta s-a produs deşi au trecut aproape 2 luni de atunci. „Nu există nici un fel de comunicare din partea lor, ci pur şi simplu o tergiversare rău intenţionată”, ne-a mai spus Alin Mileşan.
O factură de
290 de milioane
Braşoveanul spune că dauna a fost estimată la aproape 290 de milioane de lei vechi. Sumă „destul de mare” deoarece modelul maşinii este unul nou, iar piesele sunt destul de scumpe, completează bărbatul. „În continuare o să lupt pe toate căile cu acel asigurator, şi prin CSA, Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor, inclusiv prin avocată, inclusiv prin diverse medii prin care pot să fac ceva. Speranţe am, la momentul acesta aşteptăm, fără un răspuns concret”, a mai spus Alin Mileşan. @