Scriam în urmă cu peste o lună despre cum își bate joc Enel de consumatori și despre cum am rămas fără iluminat stradal din noiembrie, în ciuda plângerilor repetate făcute de locatari. Cablul, povesteam atunci, a fost secționat de un Dorel de la apă, dar Enel nu și-a găsit timp să repare defecțiunea, după cum îmi spuneau nonșalanți operatorii de la telefonul dedicat plângerilor la adresa Enel. Mai mult, când am scris în ianuarie despre lupta mea cu Enel prin telefon, înțeleg că reprezentanții companiei s-au interesat pe la managerii Voxpublica, ca să dea un drept la replică, dar au renunțat: nu prea aveau ce drept la replică să dea.
Ei, acum că se fac cinci luni de când ne băgăm degetele în ochi pe stradă, iar Enel are un director nou, protestez față de modul în care ne tratează pe noi companiile care dețin, într-un fel sau altul, monopolul asupra unei piețe. Și un cablu îngropat pe sub ocean se schimbă mai rapid decât cel al Enelului din Sectorul 1! Pe de altă parte mă gândesc că o fi vreo metodă de a ajuta Primăria Generală, că și-așa a rămas fără jumătate din banii pentru iluminatul stradal din oraș.
Scriam în urmă cu peste o lună despre cum își bate joc Enel de consumatori și despre cum am rămas fără iluminat stradal din noiembrie, în ciuda plângerilor repetate făcute de locatari. Cablul, povesteam atunci, a fost secționat de un Dorel de la apă, dar Enel nu și-a găsit timp să repare defecțiunea, după cum îmi spuneau nonșalanți operatorii de la telefonul dedicat plângerilor la adresa Enel. Mai mult, când am scris în ianuarie despre lupta mea cu Enel prin telefon, înțeleg că reprezentanții companiei s-au interesat pe la managerii Voxpublica, ca să dea un drept la replică, dar au renunțat: nu prea aveau ce drept la replică să dea.
Ei, acum că se fac cinci luni de când ne băgăm degetele în ochi pe stradă, iar Enel are un director nou, protestez fa