Un inginer le face bucureştenilor viaţa mai uşoară după ce le montează un motor pe ruda de la bicicletă. Bogdan Lupulescu a găsit soluţia deplasării rapide şi ieftine prin Bucureşti şi tot mai multe persoane presate de timp au apelat la serviciile lui.
Sătul să mai piardă ore în şir în trafic şi să-şi golească buzunarele la fiecare plin făcut maşinii, inginerul de 42 de ani şi-a combinat cunoştinţele de mecanică şi pasiunea pentru biciclete şi a găsit o soluţie salvatoare: bicicleta cu motor. „Pe o bicicletă normală nu mergi mai mult de cinci kilometri fără să oboseşti. Aşa poţi merge şi 15, 20 de kilometri şi nu ajungi transpirat", a spus Bogdan Lupulescu.
Merge şi cu 60 de km la oră
Totul porneşte de la o bicicletă standard. „Sunt diverse modele de biciclete pe care se poate monta motorul, inclusiv cele pliante. Aşa omul şi-o poate lua cu el în maşină dacă vrea să meargă în afara oraşului", a mai spus inginerul. Pe lângă greutatea bicicletei, odată cu monatrea motorului, vehiculul va cântări cu 10 kilograme în plus. Cu toate acestea, vehiculul nu îşi schimbă nimic din caracteristicile de mobilitate. „Se pot lua viraje de 90 de grade şi dacă este montat kitul", a precizat Bogdan Lupulescu. Uşor de comparat cu un scuter, bicicleta motorizată are totuşi câteva avantaje în plus. „Dinamica la bicicleta cu motor este diferită de cea a scuterului. În cazul unei pierderi a controlului, impactul este mult mai mare în cazul scuterului. În plus, te poţi strecura printre maşini, poţi merge şi pe pista de bicicletă cu ea, poţi străbate parcuri pentru a ajunge mai repede şi consumă doar doi litri de benzină la 100 de kilometri. La final, dacă vrei să ai doar o bicicletă poţi demonta motorul", a explicat bărbatul. Practic, cu un kit montat pe ruda bicicletei, bucureştenii pot circula cu o viteză mult mai mare, în orice anotimp. „O pot face să meargă