Tinerii din AIESEC pun mereu ceva la cale. De data aceasta, ei au pregătit „Business Academy“, o iniţiativă destinată dezvoltării aptitudinilor tinerilor în conformitate cu cerinţele de pe piaţă. În acest proiect, organizaţiei i s-au alăturat companii mari, în care doritorii pot avea parte de traininguri şi workshopuri pe trei arii de interes: resurse umane, relaţii publice şi vânzări. CEZ, BCR, LR Health & Beauty Systems, PR Pătrat România, Generali, Audit şi Expertiză, JCI şi Plusauto sunt partenerii AIESEC în „Business Academy“.
Proiectul îţi va oferi o perspectivă asupra pieţei resurselor umane din România. Poţi discuta cu oameni cu vaste cunoştinţe în domeniul marketingului, care îţi vor împărtăşi experienţa lor. La vânzări ai şansa să afli cum să-ţi depăşeşti limitele, să negociezi şi să înveţi limbajul non-verbal ca un adevărat om de vânzări.
În ultima zi de promovare a proiectului se înscriseseră deja 300 de persoane, după cum a declarat Anca Gabriela Mic, purtătoarea de cuvânt a AIESEC Craiova. „Dintre aceştia, vor fi selectaţi 150 de participanţi, care vor profita de beneficiile care vin odată cu implicarea în acest proiect“, a completat Anca. Deşi a fost şi este foarte dificil să pună pe picioare această iniţiativă, de la strângerea resurselor umane până la acumularea celor materiale, aflăm că „rezultatele sunt cele care contează până la urmă şi satisfacţia pe care o ai în momentul în care vezi că oamenii chiar apreciază efortul depus de tine“. Cei implicaţi în AIESEC au un singur scop: „acela de a oferi o experienţă calitativă superioară studenţilor cărora li se adresează proiectul respectiv“.
AIESEC în cifre
Statisticile au şi ele ceva de spus. Anca a mărturisit că „anual, aproximativ 500 de studenţi aplică pentru a deveni membri AIESEC, iar în urma interviurilor individuale şi de grup, sunt selectaţi în jur de 100 de tiner