Indiferent de soluţiile alese de municipalitate pentru devierea traficului, şoferii se vor lupta cu gropile din carosabil
Odată cu începerea lucrărilor la pasajul suprateran de la kilometrul 0 al Craiovei, anunţată pentru 18 martie, traficul va deveni un calvar pentru şoferi. Soluţiile de direcţionare a traficului sunt puţine, iar străzile vizate în acest sens sunt pline de gropi.
Viceprimarul Teodor Sas a precizat că artere precum Constantin Brâncuşi, Arieş, Carol I şi Filantropia vor fi cele mai circulate din oraş, însă, cu excepţia ultimei, celelalte necesită reabilitări.
Problema este că reparaţiile nu se pot face până nu se termină licitaţia şi nu se semnează contractul cu firma câştigătoare, iar acest lucru nu se poate întâmpla mai devreme de luna aprilie, în cazul în care nu apar contestaţii.
Conducătorii auto vor continua lupta cu gropile, iar şansele ca străzile pe care se va devia circulaţia să se degradeze şi mai mult sunt mari.
„Probabil că vom începe lucrările la străzile care necesită reparaţii imediate, în funcţie de intensitatea traficului“, a mai spus Sas.
105 străzi intră în reparaţii
Până se va termina licitaţia, primăria a făcut deja inventarul străzilor care necesită reparaţii urgente.
Într-o primă fază, s-au identificat 105 străzi care au carosabil din beton asfaltic şi pe care există gropi, în suprafaţă totală estimată la 18.015 mp. Acestea, dar şi altele care vor fi evidenţiate ulterior vor fi reparate până la sfârşitul anului, suma alocată de la bugetul local fiind de nouă milioane de lei.
„Au fost deja identificate zonele cu probleme în toate cartierele din municipiu şi, în perioada imediat următoare, va începe reabilitarea cu beton asfaltic, pentru a readuce carosabilul la o stare cât mai bună. Aceste lucrări vor fi făcute într-un ritm alert, în aşa fel încât să nu afecteze