Alexander Athanassoulas, CEO-ul companiei StirixisCompania greceasca Stirixis, specializata in amenajarea spatiilor comerciale, a deschis primul biroul local in Bucuresti, iar pentru acest an nu urmareste neaparat obtinerea unui profit, ci formarea unei echipe de angajati stabile.
Investia initiala pentru primul an de activitate se ridica la circa 200.000 de euro, suma care va include in principal pregatirea resurselor umane.
"In Romania, urmeaza anul acesta si in 2012 o noua perioada de dezvoltare, precauta dar sustinuta. Daca, in perioada trecuta, predictiile erau facute pe termen scurt, din consideratii strict financiare, credem ca in acest moment investitorii romani au inteles ca este necesara o privire de ansamblu, din punct de vedere strategic, financiar, creativ si functional", a declarat Alexander Athanassoulas, CEO-ul Stirixis.
In prezent, compania poarta negocieri pentru proiecte atat in zona de retail retail, cat si pe segmentul HoReCa, in Bucuresti si Brasov.
In ceea ce priveste evolutia business-ului la nivel local, Alexander Athanassoulas a declarat ca in 2011 nu urmareste neaparat obtinerea unui profit, ci formarea unei echipe de angajati stabile.
In ultimii trei ani, Stirixis a raportat o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro la nivel de grup.
Mall-urile trebuie sa se pozitioneze diferit pentru a atrage consumatorii
"Credem ca, pe termen mediu, Bucurestiul va cunoaste o dezvoltare ampla a retailului in zone centrale precum Piata Victoriei, Calea Victoriei, Piata Romana, Universitate si centrul vechi din Bucuresti", a spus Athanassoulas.
Potrivit Stirixis, mall-urile si proiectele de mari dimensiuni se orienteaza catre adaptarea si personalizarea spatiilor, urmarind diferentierea in piata.
"In prezent calitatea nu mai difera atat de mult de la un retailer