Demisia intempestivă a directorului general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) Liviu Costache a scos în faţă, încă o dată, inconsecvenţa şi problemele cu care se confruntă instituţia care are pe mână circa 1,5-2 miliarde de euro anual pentru construcţia de autostrăzi şi drumuri naţionale, care întârzie însă să apară pe harta infrastructurii rutiere din România.
Deşi a preluat funcţia de numai jumătate de an, Costache a demisionat de la şefia CNADNR "invocând motive personale, de sănătate", au declarat reprezentanţi ai companiei de autostrăzi.
Costache a fost numit în fruntea CNADNR în septembrie anul trecut, imediat după ce Anca Boagiu a preluat funcţia de ministru al transporturilor şi infrastructurii. El a înlocuit-o pe Dorina Tiron, care a fost demisă de Boagiu după un control care a demonstrat că managementul în cadrul CNADNR a fost unul defectuos atât la nivelul actului administrativ, cât şi în relaţia cu firmele de construcţii şi cu cele de consultanţă. Anterior, Costache ocupase funcţia de director coordonator proiecte autostrăzi în cadrul CNADNR, post pe care îl va păstra şi de acum înainte, potrivit reprezentanţilor instituţiei.
Interimatul în fruntea companiei de autostrăzi va fi asigurat de Daniela Drăghia, care ocupă în prezent funcţia de director general adjunct proiecte cu finanţare externă în cadrul instituţiei.
Liviu Costache nu a putut fi contactat până la închiderea ediţiei pentru a comenta asupra deciziei sale de a rămâne în continuare în CNADNR, dar la un nivel mai mic.
Cum explică Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii schimbările atât de dese din managementul CNADNR, în condiţiile în care în prezent instituţia are în derulare o serie de proiecte, în special pentru construcţia de autostrăzi, şi are nevoie de continuitate? "Proiectele sunt aceleaş