foto:austrianalps.infoAustria Incoming, o asociatie a turoperatorilor din mai multe destinatii turistice din Austria, are in acest an un buget de 230.000 euro pentru promovarea turistica in Romania, a spus pentru DailyBusiness.ro Hans Wallner, managing director al asociatiei.
Ideea promovarii Austriei in Romania prin asociatie a aparut acum 4 ani, iar Austria Incoming a inceput sa fie activa pe plan local din februarie 2009.
Mixul de comunicare ales de asociatie pentru promovarea turistica a acestei destinatii in Romania include activitati de PR, vizite de lucru pentru clientii business to business, si evenimente. "De anul trecut incercam sa investim mai mult in activitati dedicate cum ar fi evenimente tematice si workshop-uri", spune Wallner.
Austria incoming este o alianta a 9 destinatii din Austria care vor sa isi creasca vizibilitatea si cota de piata in Romania. Asociatia este compusa din jucatori din mediul privat, insa coopereaza cu Biroul de Turism austriac. foto:austrianalps.infoAustria Incoming, o asociatie a turoperatorilor din mai multe destinatii turistice din Austria, are in acest an un buget de 230.000 euro pentru promovarea turistica in Romania, a spus pentru DailyBusiness.ro Hans Wallner, managing director al asociatiei.
Ideea promovarii Austriei in Romania prin asociatie a aparut acum 4 ani, iar Austria Incoming a inceput sa fie activa pe plan local din februarie 2009.
Mixul de comunicare ales de asociatie pentru promovarea turistica a acestei destinatii in Romania include activitati de PR, vizite de lucru pentru clientii business to business, si evenimente. "De anul trecut incercam sa investim mai mult in activitati dedicate cum ar fi evenimente tematice si workshop-uri", spune Wallner.
Austria incoming este o alianta a 9 destinatii din Austria care vor sa isi creasca vizibilitatea si cota de