Coca-Cola a reuşit să detroneze marca Pepsi de pe locul doi şi să ajungă pe primele două poziţii pe piaţa din SUA, informează Wall Street Journal.
Această schimbare în top a venit după ce în 2009, Pepsi a devansat uşor Diet Coke, când ambele branduri au avut o cotă de sub 10% pe piaţa băuturilor carbogazoase. În acel an, Coca-Cola clasicã a fost lider cu o cotã de 17%, potrivit companiei de analizã a pieţei, Beverage Digest.
În februarie 2011, Beverage Digest a relatat cã Pepsi-Cola a înregistrat o scãdere a cotei de piaţã de 0,5%, dar cea a Diet Coke s-a redus cu numai 0,1%.
Coca-Cola şi-a concentrat publicitatea pe brandurile importante şi a promovat brandul principal Coca în timpul ultimelor cinci Super Bowl. De asemenea, Diet Coke a fost promovatã la ultimele cinci ceremonii Oscar.
PepsiCo a fãcut o schimbare de strategie în 2010, când a decis sã nu promoveze principala sa bãuturã în timpul SuperBowl şi alte spoturi TV, lansând în schimb un proiect online caritabil, prin care au avut loc donaţii de 20 de milioane de dolari. Compania susţine cã proiectul a îmbunãtãţit imaginea PepsiCo şi va stimula veniturile, pe termen lung.
Coca-Cola a reuşit să detroneze marca Pepsi de pe locul doi şi să ajungă pe primele două poziţii pe piaţa din SUA, informează Wall Street Journal.
Această schimbare în top a venit după ce în 2009, Pepsi a devansat uşor Diet Coke, când ambele branduri au avut o cotă de sub 10% pe piaţa băuturilor carbogazoase. În acel an, Coca-Cola clasicã a fost lider cu o cotã de 17%, potrivit companiei de analizã a pieţei, Beverage Digest.
În februarie 2011, Beverage Digest a relatat cã Pepsi-Cola a înregistrat o scãdere a cotei de piaţã de 0,5%, dar cea a Diet Coke s-a redus cu numai 0,1%.
Coca-Cola şi-a concentrat publicitatea pe brandurile importante şi a promovat br