Proprietarii de mall-uri trebuie să nu subestimeze concurenţa şi pretenţiile clienţilor
Athanassoulas (Stirixis): Dacă un centru comercial nu se diferenţiază cu ceva faţă de celelalte, atunci este un mall mort
În următorii ani, procentul retailerilor internaţionali va creşte în piaţă
Proprietarii de mall-uri trebuie să fie precauţi pe viitor pentru că în următorii ani concurenţa va fi mai numeroasă, iar clienţii vor fi din ce în ce mai pretenţioşi şi trebuie să se diferenţieze faţă de ceilalţi jucători din piaţă, de asemenea trebuie să ia în calcul faptul că spaţiile de pe arterele principale au început să devină din ce în ce mai atractive pentru retaileri. În următorii doi ani urmează o nouă perioadă de dezvoltare, iar proprietarii de mall-uri trebuie să fie activi şi să-şi pună în valoare centrele pe care le deţin şi să diferenţieze faţă de ceilalţi competitori pentru a atrage clienţi, în caz contrar mall-urile lor vor fi moarte, a explicat Alexander Athanassoulas, CEO Stirixis.
"La începuturi mall-urile ofereau locul ideal pentru cumpărături, mai târziu au început să ofere şi distracţie, iar pentru viitor proprietarii trebuie să facă ceva pentru a atrage cumpărători, de aceea cred că centrele comerciale se vor transforma în "The new town center" (noul centru al oraşului), un concept care este cunoscut şi existent în străinătate, în special în Statele Unite ale Americii, care oferă cumpărătorilor toate beneficiile unui mall, dar în aer liber. Nu îţi va mai da senzaţia că te afli într-o cutie", a mai declarat Alexander Athanassoulas, CEO Stirixis, firmă care se ocupă de amenajarea spaţiilor, dar şi oferă consultanţă în design.
"Identificarea unui concept optim este crucială pentru diferenţierea unei afaceri şi maximizarea profitului. Estimăm apariţia în următorii ani a unui număr semnificativ de concepte noi, care vor aduce cu s