Trei cutii poştale în care alexăndrenii pot depune sesizări, reclamaţii sau sugestii către primăria eu fost instalate în trei zone din oraş. Cu această nouă cale de comunicare cetăţean-primar, alexăndrenii au acum şapte variante prin care problemele lor pot ajunge în atenţia edilului-şef.
Cele trei cutiile poştale au fost montate în trei zone diferite din Alexandria: una în faţa pieţei centrale, una în zona Peco, iar alta în zona 1 Mai. Ideea i-a venit primarului Victor Drăguşin care a a dorit, pe de o parte, să ofere cetăţenilor o nouă cale de comunicare a problemelor, iar pe de altă parte să mai dezaglomereze audienţele, la care se înghesuie zeci de alexăndreni. “Oamenii pot depune aici toate sesizările, sugestiile, reclamaţiile. Scrisorile vor fi ridicate zilnic, iar răspunsurile vor fi trimise către petenţi prin poştă în termen de cel mult 30 de zile în funcţie de complexitatea problemei sesizate”, ne-a spus Cristina Teodorescu, responsabil relaţii cu publicul din cadrul Primăriei Alexandria.
Şapte căi de comunicare cu primarul
Alexăndrenii au acum şapte căi de comunicare cu primarul. Cei care vor să se întâlnească faţă în faţă cu edilul-şef o pot face în ziua de audienţă, stabilită pentru în prima zi de joi din fiecare lună. Cei care preferă să-şi expună problemele în scris pot trimite petiţii pe adresa primăriei sau le pot înscrie în registrul de sugetii şi reclamaţii de la poarta instituţiei. Mai nou la categoria comunicare în scris se adaugă cutiile poştale. Varianta on-line de comunicare înseamnă sistemul de petiţii on-line de pe site-ul primăriei, dar şi blogul primarului. Şi nu în ultimul rând, reclmaţiile pot ajunge la primar, telefonic, prin Telefonul cetăţeanului( 0247/986), cale de comunicare deschisă în 2004, care funcţionează non-stop.
VOX
Florenţa Stoica, casier , 56 de ani
“ E