Apartamente utilate sau mobilate, reduceri de pret de cateva procente, standuri care au langa pliante iepurasi intr-o cusca si cativa clienti care intreaba la toate standurile care sunt preturile. Asa arata oferta din cadrul primului targ imobiliar din 2011.
Primul targ imobiliar al anului 2011, Project Expo, prezinta in mare parte acceasi oferta pe care vizitator de expozitii de profil le-a vazut in ultimul an, un punct nou fiind doar cateva proiecte de mici dimensiuni care nu au mai fost aduse la targuri pana acum, dar care nu prezinta caracteristici de diferentiere. Situatia este de altfel normala, avand in vedere ca nu au mai fost lansari de proiecte mari de piata.
Singura diferenta intre editia din 2011 a targului si editiile din anul trecut a fost ca numarul vizitatorilor a fost usor mai mare in primele ore ale diminetii. Daca in 2010 in dimineata deschiderii la targuri nu intalneai decat jurnalisti si cateva persoane mai interesate de pixuri si bomboane decat de oferta de locuinte, in acest an expozantii erau destul de ocupati sa raspunda intrebarilor potentialilor clienti, chiar daca nu erau in numar mare.
Ce intrebau? Care este pretul, ce suprafete au locuintele- "interogatoriul" clasic. Daca ii urmareai insa pe cei cativa clienti care erau interesati, observai ca luau fiecare stand la rand cu aceleasi intrebari. Nimic neobisnuit, doar ca se opreau si la vanzatorii de vile si la cei de apartamente si la cei de terenuri, dorind mai degraba sa tatoneze piata.
Ce au gasit acesti vizitatori? Reprezentantii Impact a venit la targ cu proiectul Greenfield si pentru a sublinia ideea de natura au adus la targ si o cativa iepurasi intr-o cusca. Fratii Negoita prezinta in cadrul targului si locuintele din interiorul hotelului Rin Grand.
La randul lor, oficialii Vitan Residence au scris mare pe afise ca proiectul lor nu