O colecţie cu eticheta "Bucharest Exclusive", un eveniment caritabil în urma căruia s-au vândut genţi în valoare de 28.900 de euro şi o investiţie de 1,5 milioane de euro. Aşa se prezintă la lansare primul magazin Gucci din Capitală.
Buticul de la parterul hotelului Hilton se întinde pe o suprafaţă de 290 de metri pătraţi şi găzduieşte noua colecţie prêt-à-porter primăvară-vară 2011 pentru bărbaţi şi femei, accesorii, bijuterii şi linia pentru copii. Paleta de culori a colecţiei Cruise include nuanţe de kaki, army green, alb şi nude. Army cu influenţe safari este tema acestei primăveri. Şi Gucci s-a lăsat influenţat de anii '70 în linia Tabacco.
Piesele acestei colecţii se definesc printr-un stil casual luxury - produse în culori naturale (crem, maro), geci din piele de vacă vopsite manual (12.000 de lei). Hainele Evening sunt ultra glam, şi ele de inspiraţie anii '70, în nuanţe nude şi off-white negru. Rochiile de seară costă aproximativ 8.900 de lei. Colecţia de podium se află şi ea în magazin cu piese elegante din materiale scumpe în culori tari (mov, verde, portocaliu). Rochiile din această linie costă aproximativ 7.000 de lei iar salopetele de mătase 5.500 de lei. La capitolul accesorii intră genţile Marrakesh din piele de vacă şi piton cu detalii textile lucrate manual care sunt şi printre cele mai scumpe din magazin la preţuri cuprinse între 3.500 şi 17.000 de lei, dar şi genţile Greenwich cu elemente de echitaţie, Evening, poşete lucrate manual cu aplicaţii de cristale şi cele Vintage-Web cu detalii Web, simbolul Gucci, şi Bamboo Bag, vestitele genţi cu logoul brandului şi mâner din lemn de bambus care costă 5.700 de lei.
Cele 7 genţi din colecţia "Bucharest Exclusive" au fost vândute într-o licitaţie cu scopuri caritabile pentru suma totală de 28.900 de euro în seara lansării oficiale a magazinului.
O colecţie cu eticheta "Bucharest