Draftfcb îşi adaugă în portofoliu brandul de ţigarete Glamour. Contul va fi preluat începând cu această lună şi a fost câştigat în urma unui pitch organizat de JTI în decembrie 2010, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb, a declarat: "Câştigarea pitch-ului pentru Glamour a fost pentru noi dovada faptului că avem o echipă care, în ultimii ani, s-a specializat pe acest tip de comunicare şi a înţeles foarte bine nevoile clientului. Glamour este un brand interesant şi sunt convinsă că echipa noastră va veni cu o abordare fresh şi că întreaga comunicare pe acest brand va fi un succes."
Sorina Pirlea, BTL&PR Director Draftfcb, a afirmat: "Am găsit în JTI clientul - partener. Mai întâi cu Camel, apoi cu Sobranie, am construit împreună platformele de comunicare de care JTI avea nevoie pentru brandurile sale de ţigarete şi am dezvoltat acel tip de relaţie în care agenţia şi clientul lucrează cu drag împreună pentru îndeplinirea obiectivelor de business propuse."
F. A. Draftfcb îşi adaugă în portofoliu brandul de ţigarete Glamour. Contul va fi preluat începând cu această lună şi a fost câştigat în urma unui pitch organizat de JTI în decembrie 2010, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb, a declarat: "Câştigarea pitch-ului pentru Glamour a fost pentru noi dovada faptului că avem o echipă care, în ultimii ani, s-a specializat pe acest tip de comunicare şi a înţeles foarte bine nevoile clientului. Glamour este un brand interesant şi sunt convinsă că echipa noastră va veni cu o abordare fresh şi că întreaga comunicare pe acest brand va fi un succes."
Sorina Pirlea, BTL&PR Director Draftfcb, a afirmat: "Am găsit în JTI clientul - partener. Mai întâi cu Camel, apoi cu Sobranie, am construit împreună platformele de comunicare de care JTI a