Nu te strofoca să-i vorbeşti românului obişnuit despre cărţi. Eventual povesteşte-i ceva fără perdea despre autorii lor.
Dacă un romancier începe să scrie o carte, asta nu-i o ştire. Dacă în schimb un romancier fuge de acasă, ăsta e un subiect, cu condiţia ca scriitorul să fugă de acasă cu o tipă cît de cît mondenă.
Nu-ţi pierde vremea cu o cronică de teatru. Ajunge să povesteşti că o actriţă a căzut din greşeală pe scenă. Dacă şi-a rupt şi un picior, ai dat lovitura.
Dacă te duci la expoziţia unui pictor, uită-ţi impresiile. Află ce cotă are pictorul şi cît cîştigă.
La un concert e mai important cît costă instrumentul la care cîntă solistul decît interpretarea.
La premierea unei opere, află ce relaţii sînt între soprana titulară şi tenorul cu care apare în scenă. Şi chiar dacă nu-i adevărat, scrie că s-au certat în culise. Mai devreme sau mai tîrziu, vei avea dreptate.
La dezvelirea unei statui în bronz pe bani publici calculează cîte racorduri şi coturi de ţevi din acest material a înghiţit monumentul.
Dacă se deschide un muzeu, întreabă-te cîte chestii profitabile se puteau face în sediul muzeului. De la un minimarket, la o cîrciumă.
Tot la muzeu, nu te întreba la ce foloseşte, ci miră-te de tîmpenia celor care l-au înfiinţat.
Nu te indigna dacă se pune la cale demolarea unui imobil de patrimoniu din buricul tîrgului. Zi mersi că locuieşti într-o clădire pe care n-a pus nimeni ochii ca s-o dărîme.
Nu te strofoca să-i vorbeşti românului obişnuit despre cărţi. Eventual povesteşte-i ceva fără perdea despre autorii lor.
Dacă un romancier începe să scrie o carte, asta nu-i o ştire. Dacă în schimb un romancier fuge de acasă, ăsta e un subiect, cu condiţia ca scriitorul să fugă de acasă cu o tipă cît de cît mondenă.
Nu-ţi pierde vremea cu o cronică de teatru. Ajunge să povesteşti că o actriţă a căzut din