Vânzările de autoturisme noi pe piaţa românească s-au cifrat în primele două luni din 2011 la 8.632 unităţi, în creştere cu 7,9% faţă de perioada similară din 2010, când vânzările au fost de 7.997 unităţi, conform statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), citate de Agerpres.
Vânzările de autovehicule noi (autoturisme plus vehicule comerciale) au urcat cu 14,5%, la 10.660 unităţi, faţă de 9.308 unităţi în ianuarie-februarie 2010. Cel mai mult au crescut vânzările de microbuze (sub 22 locuri) - 211% şi de vehicule comerciale - 50,6%.
Producţia internă s-a cifrat la 54.173 autovehicule, din care 50.422 autoturisme, în creştere cu 4,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (3,6% la autoturisme).
A.G. Vânzările de autoturisme noi pe piaţa românească s-au cifrat în primele două luni din 2011 la 8.632 unităţi, în creştere cu 7,9% faţă de perioada similară din 2010, când vânzările au fost de 7.997 unităţi, conform statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), citate de Agerpres.
Vânzările de autovehicule noi (autoturisme plus vehicule comerciale) au urcat cu 14,5%, la 10.660 unităţi, faţă de 9.308 unităţi în ianuarie-februarie 2010. Cel mai mult au crescut vânzările de microbuze (sub 22 locuri) - 211% şi de vehicule comerciale - 50,6%.
Producţia internă s-a cifrat la 54.173 autovehicule, din care 50.422 autoturisme, în creştere cu 4,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (3,6% la autoturisme).
A.G.