Cea de-a cincea ediţie a emisiunii "Românii au talent", difuzată vineri seară la Pro TV, a avut o cotă de piaţă de 58,1% pe publicul comercial, un nou record înregistrat pe emisiunile de divertisment din România de la implementarea sistemului cu people-meter, potrivit site-ului emisiunii, informează Mediafax.
Potrivit site-ului romaniiautalent.protv.ro, audienţa medie înregistrată de emisiunea "Românii au talent" difuzată vineri, în intervalul 20.30 - 22.59, a fost pe publicul comercial - din mediul urban cu vîrste cuprinse între 18 - 49 de ani - de 23 puncte de rating şi 58,1% cotă de piaţă, de aprope 10 ori mai mare decît audienţa medie înregistrată de Antena 1 care atingea abia 2,4 puncte de rating şi 6,0% cotă de piaţă.
Cu această cotă de piaţă, Pro TV şi-a bătut propriul record înregistrat la ediţia difuzată în urmă cu o săptămână, ediţia a patra, cînd cota de piaţă se ridica la 54,6%. Cu un market-share de 58,1% Pro TV stabileşte în ediţia a cincea un nou record la capitolul cotă de piaţă înregistrată pe emisiunile de divertisment din România de la implementarea sistemului cu people-meter.
Peste 5 milioane de români au urmărit în minutul de maximă audienţa (21.19) înregistrat la nivelul întregii ţări emisiunea-fenomen care îi ţine pe telespectatori ţintuiţi în faţă micilor ecrane. Pe publicul comercial, vârful de audienţă a fost înregistrat la ora 21.45, cînd ratingul Pro TV ajungea la 29,0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 70,6%.
Şi la nivelul publicului din mediul urban diferenţa rămîne la fel de zdrobitoare cu Pro TV înregistrând 22,0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45,8%, pe locul al doilea situîndu-se TVR cu 3,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,2%, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea cu 3,4 puncte de rating şi 7,1% cotă de piaţă.
Vineri seară, scena de la "Românii au talent" a aparţinut