Infiniti M, cel mai recent autoturism oferit de producătorul premium japonez şoferilor europeni, este ticsit cu sisteme inteligente care lucrează pentru siguranţa pasagerilor.
1 /.
Ca orice autoturism premium, Infiniti M ştie să epateze. Fie că este vorba de gadgeturile aglomerate la bord, fie că vorbim de ergonomia comenzilor, de calitatea materialelor aflate în raza vizuală şi de acţiune a pasagerilor, de confortul acustic sau termic oferite cu strălucire, cel mai proaspăt model adus în Europa de producătorul japonez nu rămâne dator.
Pus alături de tot ce are mai bun industria auto de pe Bătrânul Continent în această clasă - Audi A6, BMW Seria 5, Mercedes Benz Clasa E sau Jaguar XF - M-ul nipon poate trece foarte uşor drept opţiunea care răsplăteşte cel mai bine cheltuiala celui care îşi permite o achiziţie de peste 50.000 de euro.
Siguranţă pentru pilot
M-ul pe care l-am testat zielele trecute a venit înţesat cu toate dotările posibile, un motor turbodiesel care, în modul de conducere ECO (selectabil de la un buton amplasat pe tuneul median) a consumat ridicol de puţin şi o dinamică matură, judicios setată la graniţa dintre sportivitate şi confort.
M30d nu este nici cel mai bun prieten al pilotului care caută senzaţiile tari, nici aliatul de nădejde al şoferului care solicită unei astfel de maşini să îl transporte într-o lume de vis, dar poate fi, având în vedere numărul impresionant de sisteme de siguranţă prezente la bord, o maşină care să îl protejeze mai bine decât multe altele.
M-ul, mereu la locul lui
Infiniti a primit, în această primăvară, premiul Euro NCAP Advance pentru sistemul LDP (Lane Departure Prevention). LDP ajută şoferii să readucă maşina pe banda de rulare printr-un avertisment urmat de o intervenţie dinamică, în cazul în care sistemul constată părăsirea neinte