Ziarul "BURSA" a relatat, pe 11 martie, cazul unui investitor care reclamă că, după ce a fost păgubit, în cazul fraudei de la Deva a "Broker" Cluj, conducerea societăţii a decis să îi încheie situaţia pe zero, deşi după calculele sale, soldul său real era de 310.000 de lei. Investitorul s-a adresat conducerii "Broker" solicitând o înţelegere amiabilă ca să îşi recupereze din pagubă fără să mai fie nevoit să aştepte decizia instanţei în procesul împotriva fostei directoare, proces care durează deja de mai bine de un an. Refuzat de conducerea "Broker", investitorul s-a adresat CNVM.
Arbitrul pieţei de capital a solicitat "Broker" Cluj mai multe documente legate de contul investitorului Andreiu Oprea, pe care urmează să le analizeze cu "maximă celeritate", este răspunsul dat de preşedintele Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, Gabriela Anghelache, unei sesizări transmise de investitor.
Nemulţumit că situaţia sa nu îşi găseşte rezolvare nici la peste un an de la izbucnirea scandalului de la Deva, Andreiu Oprea a încearcat să găsească soluţia la CNVM. Fără prea mare succes, însă.
Comisia i-a relatat, pe larg, toate demersurile sale, însă nu precizează nimic, deocamdată, despre vreun rezultat al anchetei.
În răspunsul menţionat, reprezentanţii Comisiei au explicat investitorului că CNVM a efectuat un control la sediul central al Broker Cluj în noiembrie 2008, dar că sucursala Deva a "Broker" Cluj nu a făcut obiectul controlului CNVM din cauză că IPJ Hunedoara a efectuat o percheziţie la sediul sucursalei Deva. "Cu această ocazie IPJ Hunedoara a ridicat mai multe documente şi a sigilat cutii de zeci de documente, interzicând des-chiderea lor fără acordul reprezentanţilor săi", se arată în răspunsul Comisiei
CNVM a mai răspuns investitorului că, pornind de la sesizarea unui client al Broker de la sucursala din Deva, a declanşat o an