Podul de la IPMC are o poveste ce pare că nu se mai sfârşeşte. Podul este situat pe centura municipiului Constanţa şi, din vara anului trecut, din cauza gradului avansat de degradare a fost restricţionat traficul greu pentru că administraţia locală nu dispune de banii necesari reparaţiilor.De ani de zile, Primăria Constanţa se străduieşte să înapoieze podul Ministerului Transporturilor, dar, cel puţin deocamdată, şansele ca Guvernul să dea o hotărâre prin care podul să fie preluat de minister sunt nule. Între timp, chiar dacă circulaţia este restricţionată, fiecare roată care trece pe pod contribuie, cu puţin, la degradarea lui. Soarta acestui obiectiv s-ar putea repeta în cazul aşa numitului „pod de la butelii" care a preluat tot traficul greu din şi spre Portul Constanţa. „Mişcarea s-a făcut de mai multe ori: adică trecerea din domeniul public al Primăriei Constanţa în domeniul public al statului. După cum se poate observa, lucrurile sunt în acelaşi stadiu. Dosarul a rămas în sertarul unui secretar de stat care ar fi trebuit să acţioneze în aşa fel încât Guvernul să dea o hotărâre prin care statul să-şi ia podul înapoi. Cum lucrul acesta nu s-a întâmplat, Primăria l-a luat ca să-l repare. Acum podul este în administrarea SCIL Confort Urban pentru că este necesară intervenţia în ce priveşte reabilitarea obiectivului", a declarat Mihaela Pătruţoiu, şef Serviciu Drumuri şi Iluminat Public din Primăria Constanţa.
Pentru Cluj da, pentru Constanţa ba!
Podul de pe Bulevardul Aurel Vlaicu este format, de fapt, din două tronsoane. Primul a fost inaugurat în 1965, iar cel de-al doilea în 1985. Ministerul Transporturilor a aprobat, în 2004, repararea podului, iar pentru lucrări au fost alocate 130 de miliarde de lei pe care, în parte, le-a efectuat Primăria Constanţa. S-au executat lucrări de reabilitare în valoare de 44 de miliarde de lei din care ministrul a plă