Toate vagoanele din dotarea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) din Iaşi sunt second-hand şi majoritatea au fost primite de la elveţieni, care le-au scos din uz.
22 martie 2006: Un tramvai GT 4 a scăpat de sub control şi a pornit cu viteză din Dealul Copou spre intersecţia de la blocul Tarom, de pe strada Arcu. Pe traseu a acroşat patru autoturisme şi în final s-a izbit de un alt tramvai. În urma impactului au rezultat şase victime care au fost internate în spital. Vatmanul a spus atunci că niciunul dintre sistemele de frânare nu a funcţionat. Tramvaiul pe care îl conducea era unul cumpărat second-hand din Germania pentru suma de 500 de euro.
12 decembrie 2006: Un accident în lanţ a fost provocat de un tramvai care a rămas fara frâne pe panta mare de pe strada Arcu, pe direcţia dinspre Gară spre Piaţa Unirii. Vătmăniţa a intrat în panică şi a scăpat tramvaiul la vale cu spatele, nemaifiind în stare să folosească frânele de avarie. Tramvaiul a pornit la vale cu spatele şi a lovit trei autoturisme aflate în spate.
16 decembrie 2009: Două tramvaie au sărit de pe şine din cauza zăpezii: Primul tramvai a deraiat la ora 10.15 în dreptul agenţiei Tarom, din cauza macazului plin de zăpadă. Circulaţia spre Copou şi spre Gară a fost blocată mai bine de o oră. Un alt tramvai a deraiat la ora 10.40 în Podul de Piatră, tot din cauza macazului.
Imagine de la accidentul din 21 martie 2011
4 iunie 2010: Un tramvai care cobora spre staţia Pădurii a deraiat în Târgu Cucu. Pasagerii au tras o sperietură zdrăvană, dar, din fericire, nu a fost nimeni rănit. Pe ambele sensuri circulaţia tramvaielor a fost blocată timp de câteva zeci de minute.
7 ianuarie 2011:Acelaşi tramvai care a fost implicat luni în groaznicul accident de la Fundaţie este cel care a luat foc în faţa Centralei Electrice de Termoficare. Este unul dintre cele z