Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a lansat o nouă interfaţă a website-ului propriu, acesta fiind structurat în prezent în patru mari categorii în funcţie de utilizatorii cărora li se adresează: asigurători şi brokeri, consumatori, mass-media, dar şi o secţiune care conţine informaţii despre instituţie. Noul site a fost dezvoltat şi este menţinut de un departament intern al CSA.
"O altă noutate o reprezintă versiunea în limba engleză a website-ului care este mult mai dezvoltată comparativ cu versiunea anterioară şi în care, în cel mai scurt timp posibil, vor fi disponibile şi traducerile actelor normative specifice asigurărilor", au declarat reprezentanţii instituţiei. Pagina de internet a CSA nu mai putea fi accesată încă din toamna anului trecut.
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a lansat o nouă interfaţă a website-ului propriu, acesta fiind structurat în prezent în patru mari categorii în funcţie de utilizatorii cărora li se adresează: asigurători şi brokeri, consumatori, mass-media, dar şi o secţiune care conţine informaţii despre instituţie. Noul site a fost dezvoltat şi este menţinut de un departament intern al CSA.
"O altă noutate o reprezintă versiunea în limba engleză a website-ului care este mult mai dezvoltată comparativ cu versiunea anterioară şi în care, în cel mai scurt timp posibil, vor fi disponibile şi traducerile actelor normative specifice asigurărilor", au declarat reprezentanţii instituţiei. Pagina de internet a CSA nu mai putea fi accesată încă din toamna anului trecut.